گیجِ گیج

...کجاست جای رسیدن؟...

گیجِ گیج

...کجاست جای رسیدن؟...

رمز عبور دلم را گم کرده ام

پناهم شدن این نوشته های رمز دار، که نمیدونم با این همه قفل و بست اصلا چرا آوُردمشون توی دنیای ارتباطات مجازی...

دختربچه ی پنج، شیش ساله ی دفتر شعرای پر از " کاشکی پرنده بودم"،

دختر ِ ده، دوازده ساله ی دفتر خاطراتای پر از تنهایی و تنهایی....

نوجوون ِپونزده،شونزده ساله ی دفتر ِ جلد قرمز ِ پر از نامه های "برای تو"،

جوون بیست سال و نیم و دو روزه ای که هنوزیاد نگرفته "بگه"،.....که خیلی ساله لاله و هیشکی نمی دونه،...که مینویسه و پاک می کنه،که بلد نیست حرفای دلشو بزنه...که الان بغض کرده...

دلشو خوش کرده به این جا  که بیاد و داد بزنه و بگه و بعد....مهر و موم کنه...

نظرات 1 + ارسال نظر
هدی دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ

نخونده بودم اینو... کاش همون لحظه ای که نوشتی دیده بودم ...
کاش می تونستم یه کاری کنم که هیچ کس بغض نکنه ... هیچ کس ... چه برسه به تو ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد